TAG: Halloween

Dobry wieczór wszystkim! Halloween zbliża się do nas wielkimi krokami - podzielcie się w komentarzach jakie macie zdanie w tym temacie. Ja osobiście, nie uznaję tego święta, nie sporządzam żadnego typu makijażu, nie przebieram się, nie wycinam dyń - jedynie co, to symbolicznie piszę posta w tym temacie. Dzisiaj mam dla Was TAG - 5 pytań odnośnie Halloween.

 Jaki jest Twój ulubiony horror? 
Najlepszym z horrrorów jakie oglądałam była "Sierota", może "horror" to złe określenie, ale naprawdę polecam obejrzeć.

1-10, jak bardzo lubisz Halloween?
5-10? Nie wiem, czy to nie za dużo. Jedyne co lubię w tym święcie to ozdoby i filmy.

Wampiry, zombie czy wilkołaki?
Wilkołaki! Uwielbiam te stworzenia.

Najstraszniejsze Halloween w Twoim życiu.
Jak byłam młodsza wracałam skądś z koleżanką i siostrą. Było Halloween, ok. godziny 21:00. Weronika (siostra) zatrzymała się aby zawiązać sznurówki, w tym czasie z moją przyjaciółką pobiegłyśmy do fosy i krzyczałyśmy, a wręcz jęczałyśmy, żeby przestraszyć siostrę.  Z domu wyszła jakaś kobieta i pytała nas: "Co się stało?", "Halo? Potrzebujecie pomocy?".
Jak mówiłam, nie obchodzę tego święta, więc ciężko było mi się czegoś doszukać.

W Halloween znalazłaś się w opuszczonym domu, jak się zachowasz?
Zależy od tego jak bardzo straszny jest ten dom. Jeśli jest tam pełno pajęczyn, dziwnych dźwięków... to po prostu staram się schować, lub uciec.


(zdjęcie z: http://www.bhg.com/halloween/pumpkin-carving/)


Miłego świętowania! Do zobaczenia w następnym poście.



Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz