Mój dziennik, tego niszczyć nie musisz.

Hello.💚
Name: Kinga.
National: Poland.
Favourite color: Pastel pink.
Favourite lesson: Biology.

 Lubię pisać, wyrażać swoje zdanie i być dominująca. Często słyszę, że mam 'cechy przywódcze', dlatego też jestem przewodniczącą klasy.. po raz kolejny. Lubię biegać.  Jestem szczerze mówiąc, na razie bez celu. Nie widzę w tunelu światełka, do którego mam dążyć. Patrzę na świat realistycznym spojrzeniem, że tak powiem trzeźwym. Wbrew pozorom, lubię sobie czasem pomarzyć.. ale to jak każdy. Kocham święta, ten klimat,  kolędy w tle. Dlaczego one nie trwają wieczność? Chociaż, jakby były nieskończone to zapewne byłyby takie zwyczajne i nie oczekiwane.


Blog ten  będzie takim pseudo "wirtualnym pamiętnikiem", do poczytania dla wszystkich. 
 Tak na dobry początek, poproszę Was o linki do swoich blogów :) Z chęcią poczytam i czegoś nowego się nauczę. 
Więcej informacji o mnie, o moich spostrzeżeniach na blogu. Zapraszam! 


Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz