Moja toaletka - kosmetyki i akcesoria

Cześć! Zbliża się koniec miesiąca, a za nami niestety jest lato. Papa słoneczne, długie dni! Pora przygotować się na ujemne temperatury,  krótkie noce i wyposażyć się w gorącą czekoladę do picia! Nie ma co się załamywać, przed nami równie piękny okres czasu. Pora na szeroką gamę kolorów w parkach, nowe trendy w świecie mody oraz więcej czasu dla siebie. Dlaczego?  Koniec prac polowych! Zamiast spędzać czas na dworze,  możemy dla przykładu pójść na zakupy i wyposażyć się w nowe kosmetyki.

Dzisiaj przygotowałam dla Was przegląd mojej toaletki. Pokażę wam rzeczy, których używałam w trakcie wakacji. Zaczynamy. 

Toaletka - pepco
Doniczka - chińczyk 


Toaletka podzielona jest na przegrody,  trzymam tam różne bransoletki, kolczyki, akcesoria do włosów.  



Tutaj pokazuję Wam obydwie szufladki.  W tym miejscu bardziej się rozdrobnię. Pierwsza przegroda : bransoletka - prezent
okulary - sinsay 
zegarek - house 
nożyczki do paznokci - rossmann 
Druga przegroda: 
lakiery do paznokci  (przegląd kiedy indziej)
pomadki - baby lips, avon, cantare cosmetics 


Zawartość koszyka / doniczki:
suchy szampon - batiste 
dezodorant antyperspiracyjny - avon
tusz do rzęs - lovely 
krem cc - avon 
zmywacz do paznokci - glick
płynna pomadka - avon
krem - nivea 

Mam nadzieję,że takiego typu posty wpadły wam do gustu. Jeśli macie jakiekolwiek pytania, zapraszam do pisania komentarzy i zajrzenia na mój fanpage.
DO NASTĘPNEGO. 

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz