Inspirations of the week.

Cześć! Słuchajcie, raczej czytajcie: dawno nie było postów z tej serii - zdążyłam to zauważyć. Inspiracje na tydzień to zawsze była moja ulubiona seria, ciężko mi było bez niej, możecie mi uwierzyć, więc wracamy do niej.
Jesień? Moda szaleje! 80 lata XX wieku teraz królują - welury (coś z rodzaju bomber - jacket, dżinsowe koszule, naprasowanki (naszywki) itp.
Za to ozdoby do pokojów zdecydowanie uspokojają. Biel, czerń, odcienie szarości. Po prostu jesień.


Wróćmy do bomber jacket'ów  - bomberki to zdecydowany hit sezonu. Bomberki podkreślają, że w obecnym sezonie modny jest... UWAGA! chłopięcy styl! Polecam wyposażyć się w tę przeuroczą kurteczkę i podpowiem Wam, że bardzo łatwo upolować ją na lumpeksach. Od razu zajmiemy się naszywkami. Określę je w trzech słowach: typowy old school.
(zdjęcie zapożyczyłam z pinterest)



Odzoby do pokojów są naprawdę różnorodne, jednak ja przygotowałam dla Was diy - jak wykonać taki typowo jesienny świecznik do pokoju.
Do wykonania potrzebne będą:
- grubszy patyk (lub mniejszy pieniek)
- świeczki
- coś czym wytniesz dziurę na świeczki np. wiertarka

Na przygotowanym wcześniej kawałku drewna (tu: patyku lub pniu) narysuj okrąg, następnie wytnij go za pomocą wiertarki, noża, czegokolwiek. Do gotowej dziury włóż świeczkę zapachową i ciesz się ciekawym urozmaiceniem do twojego pokoju.









Miłego dnia życzę!
Jeśli post Ci się spodobał, masz jakieś rady - skomentuj.
Jeśli uważasz, że fajnie czyta się moje wypociny - obserwuj.
Jeśli chcesz wiedzieć o mnie więcej - zajrzyj na FanPage.


Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz