Inspirations of the week. #2 Prezenty pod choinkę

Boże Narodzenie, z czym gwiazdka zbliża się wielkimi susami w naszą stronę. Zostało tylko parę dni aby znaleźć naprawdę trafiony prezent dla bliskich. Jak znaleźć taką rzecz? Przeczytaj tą notatkę. Znajdziesz tu coś dla dosłownie każdego.



Pierwsze co to zapoznaj się z poniższą instrukcją..
Już nie przedłużając, zacznijmy:

Dla niej:

DTANGLER

cena: ok.25 zł


Wręcz brat (lub siostra) Tangle Teezera. Jedyną różnicą jest rączka. Firma ta sama i wykonanie podobne. Czy polecam? Raczej tak, uwierzcie, że włosy rozczesują się dużo łatwiej! 

PŁYN DO KĄPIELI "PAN BAŁWANEK"

cena: ok. 10 zł 

Dostępny w sieci sklepów Avon. 


"Pana Bałwanka" znalazłam nie przypadkowo. Przeglądałam jak zawszę gazetę no i cóż spojrzałam a tu on! Normalnie cudo. Małe, poręczne.. śliczne. 


NASZYJNIK

cena: ok. 10 - 40 zł 
Dostępny: na allegro, w sieci sklepów Rossmann, Douglas itp.


Dla wszystkich fanów zespołów, piłkarzy itp. idealne są naszyjniki! Każdy chciałby coś dostać :)



Szalo-koc
cena: ok. 40 zł


Szalo-koc to wręcz idealny traf na trochę mroźne dni. Pewnie każdy by się tego spodziewał, ale jest tak nieziemsko ciepły, że zawsze nie mam ochoty go zdejmować.

Dla niego:


BANDYCKI KUBEK 
( http://4gift.pl/bandycki-kubek.html)
cena: 39,90zł

Kubek jest nieziemski! Nie grzeszy może niską ceną, ale chyba nie szkoda by mi było pieniędzy na taki prezent. 


CZEPEK PŁYWACKI I OKULARY 
(bądź inny zestaw sportowy)
cena: ok. 20 - 30 zł
Większość chłopców lub facetów interesuje się sportem. To idealne rozwiązanie. 

PORTFEL
cena: ok. 30 zł

Nie wiem czy tylko w moim przypadku, ale faceci często gubią dokumenty i pieniądze. Z wielkim entuzjazmem zachęcam Was do zakupu dla nich portfela.

PERFUM
cena: ok. 20-30 zł 
Chłopaki kochają różne zapaszki.. ale raczej o tym nie mówią. ;) Oto prezent podstawowy, ale za to świetny. 

To by było na tyle z dzisiejszych inspiracji. Na razie, do następnego! 












Share this:

CONVERSATION

24 komentarze:

  1. Ogrzewacz na kubek... hehe :) dobre! Ja pewnie postawię na perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na swięta bardzo chciałabym dostać tangle teezer. istne marzenie :D
    szalik w krate jest też bardzo dbrym pomysłem. sama mam taki tylko w kolorze karmelu i jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na swięta bardzo chciałabym dostać tangle teezer. istne marzenie :D
    szalik w krate jest też bardzo dbrym pomysłem. sama mam taki tylko w kolorze karmelu i jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe pomysły na prezent! Ja sobei wymarzyłamw ąłśnie szczotkę TT i szalik w kratę. :D
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z szalo-koca cieszyłabym się najbardziej ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/2015/08/jak-wyglada-wspopraca-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja podobnie, jak moja poprzedniczka, najbardziej ucieszyłabym się z szalo-koca! :)
    Super pomysły i rady. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna lista! Ja w tym roku chcę na pewno płyty Nirvany oraz perfumy :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo! ;) zapomniałam wspomnieć o płytach ;)

      Usuń
    2. oo! ;) zapomniałam wspomnieć o płytach ;)

      Usuń
  8. ten szal to ja bym chciała
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne propozycje!

    http://itismytimee.blogspot.com/2015/12/swieta.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już prezenty na gwiazdkę zakupiłam na szczęście nie miałam z tym problemu :D
    PS. świetny i słodki wygląd bloga :D

    http://lifemadeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomocny post :D

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń